PracaGrupypl.praca.dyskusjeAgent ubezpieczony - jakie są fakty??? › Agent ubezpieczony - jakie są fakty???
  • Data: 2003-10-31 15:36:17
    Temat: Agent ubezpieczony - jakie są fakty???
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio zastanawiam się nad podjęciem proponowanej mi pracy jako agent
    ubezpieczony z możliwością awansu na dordcę ubezpieczeniowego/finansowego.
    Rzecz miałaby się rozegrać w Nacjonale Nederlanden. czy ktoś mógłby mi
    przybliżyć fakty na ten temat ??? Nie chciałbym się czegoś podjąć, a potem
    zrezygnawać (nie wiadomo czego się mogę spodziewać w tej pracy)

    Andrzej