PracaGrupypl.praca.dyskusjeAbsolwent - pierwsza praca › Absolwent - pierwsza praca
  • Data: 2004-06-28 08:40:01
    Temat: Absolwent - pierwsza praca
    Od: "Plissken" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej
    Mam pytanie w zwiazku z programem Absolwent. Jestem studentem i do tej pory
    bylem juz raz zatrudniony. Czy w zwiazku z tym, bo obronie pracy gdy zaloze
    sobie firme to czy bedzie mnie obowiazywac caly ten smieszny program "Pierwsza
    praca dla absolwenta" (moglem pomylic doklada nazwe) i czy w zwiazku z tym bede
    przez rok placic tylko pi razy oko 200 zl zusu ???

    Pozdrowiowienia dla bezrobotnych i nie tylko

    Tomek