PracaGrupypl.praca.dyskusje › Absolwenci a WKU

  • 1. Data: 2004-06-29 08:25:34
    Temat: Absolwenci a WKU
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

    Czy wie ktos moze czy tegoroczni absolwenci (ja rocznik 79 po studiach)
    przenoszeni sa do rezerwy? Ciezko o prace jako poborowy.

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 2. Data: 2004-06-29 08:29:50
    Temat: Re: Absolwenci a WKU
    Od: "KCH" <k...@W...pl>

    Użytkownik "Przemek Z" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wie ktos moze czy tegoroczni absolwenci (ja rocznik 79 po studiach)
    > przenoszeni sa do rezerwy? Ciezko o prace jako poborowy.

    Ja, tegoroczny absolwent, jestem przenoszony do rezerwy.

  • 3. Data: 2004-06-29 09:33:29
    Od: "Przemek Z" <z...@w...pl>

    Mam rozumiec ze byl pan w WKU i wpisano REZERWA ?:))) Jak to rozwiazuja?
    trzeba czekac?

    Pozdrawiam

    Przemek

  • 4. Data: 2004-06-29 09:35:56
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemek Z napisał:
    > Mam rozumiec ze byl pan w WKU i wpisano REZERWA ?:))) Jak to rozwiazuja?
    > trzeba czekac?

    ja parę lat temu, po obronie dostałem zawiadomienie, żeby stawić się w
    WKU w celu przepisania do rezerwy.

    Poszedłem, jakaś pani dla formalności zapytała sie: "chce iść Pan do
    wojska?". Oczywiście odpowiedziałem przecząco :)

    Za jakieś 20 minut gdy wychodziłem z WKU byłem już rezerwistą :)

    --
    Witiia

  • 5. Data: 2004-06-29 10:01:04
    Od: "KCH" <k...@W...pl>

    > Mam rozumiec ze byl pan w WKU i wpisano REZERWA ?:))) Jak to rozwiazuja?
    > trzeba czekac?

    Dyplom dostałem w marcu. Poszedłem w maju i się dowiedziałem że przenoszą
    absolwentów do rezerwy. Wygląda to w następujący sposób: należy przedstawić
    ksero dyplomu; procedura przeniesienia odbywa się raz w roku, z reguły w
    drugiej połowie lipca - wówczas leci to hurcikiem decyzją komendanta. W
    drugiej połowie sierpnia powinno być już po wszystkim i trzeba stawić się z
    książeczką wojskową, w celu dokonania wpisu.
    Tyle się dowiedziałem, dziwi mnie że lipiec, bo u mnie obrony są we
    wrześniu, a chodziło o to żeby wszyscy zdążyli pochwalić się dyplomem.
    Tak czy siak z przeniesieniem do rezerwy nie powinno być problemu.

    KCH

  • 6. Data: 2004-06-29 14:44:04
    Od: Tasior <r...@-...pl>

    w tym roku wszyscy z 1980 przehodzą do rezerwy

    --
    Tasior gg#3227497
    registered linux user: #358444

  • 7. Data: 2004-06-30 00:28:16
    Od: ellite <e...@p...fm>

    --
    Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

    JA po skończonych studiach licencjackich, zrobiłem ksero dyplomu i udałem
    sie do WKU. Od razu zrobili wpis do akt i do książeczki wojskowej.
    Oczywiście przeniesiony do rezerwy.
    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2004-06-30 07:11:48
    Od: "abc" <p...@p...onet.pl>

    Wczoraj bylem w WKU (rowniez rocznik 79) i nie ma jeszcze zadnego
    rozporzadzenia, wiec pani poprostu powiedziala zebym sobie czekal, ew do 1,5
    roku moga mnie powolac ;o)

  • 9. Data: 2004-06-30 22:53:56
    Od: "herbatoman" <h...@g...pl>

    Tasior napisał/a:
    > w tym roku wszyscy z 1980 przehodzą do rezerwy

    yy.."wszyscy" to znaczy nie-absolwenci też? :)