PracaGrupypl.praca.dyskusje › AWD GROUP / ECG

  • 1. Data: 2004-02-06 21:27:44
    Temat: AWD GROUP / ECG
    Od: "xyz" <x...@W...gazeta.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5bdd.00001268.40241219@newsgate.onet.pl...
    > Znajomość języków nie pomaga. to po prostu kolejny hak, żeby odwalić jak
    > największą ilość kadnydatów. Nie liczę już, ile razy w ogóle się do mnie
    nie
    > odezwano (znam trzy języki), ale tylko raz rzeczywiście sprawdzano moją
    > znajomość języka. Pracy nie dostaję z innych powodów: bo nie jestem
    kobietą, bo
    > pracowałem za krótko albo nie tam, gdzie trzeba było, bo mam nie taki

    Biedny Ty jesteś. Bo, wiesz, jak ktoś daje ogłoszenie, to nie po to, żeby
    znaleźć pracownika. nie, on chce po prostu jak najwiecej osób odwalić. No i
    szuka pretekstu, żeby jak najwięcej odwalić.
    Najgorszym koszmarem takowego osobnika jest taki kandydat, który spełnia
    wszystkie wymagania. No, po prostu nie ma jak odwalić. Ale wtedy zawsze
    można go odwalić, bo nie jest kobieta. Bo, jak wiadomo powszechnie, kobiecie
    łatwiej znaleźc pracę.
    Oczywiście, nie do pomyslenia jest podejrzenie, że odwalają tych, którzy się
    do danej pracy nie nadają. No, bo co musiałby o sobie pomysleć taki osobnik,
    co już nie liczy, ile razy w ogóle się do niego nie odezwano?
    A tak, ma łatwą odpowiedź - dyskryminacja mężczyzn na rynku pracy. I nawet
    trzy języki nie pomogą.

    Sigurd