PracaGrupypl.praca.dyskusje › 50% pracujących zawodowo po 40 ma zawał

  • 1. Data: 2014-09-18 10:23:41
    Temat: 50% pracujących zawodowo po 40 ma zawał
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    50% pracujących zawodowo po 40 ma zawał
    powiedziała wczoraj w TV pani kardiolog.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 2. Data: 2014-09-18 16:47:16
    Temat: Re: 50% pracujących zawodowo po 40 ma zawał
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-09-18 10:23, Stokrotka wrote:
    > 50% pracujących zawodowo po 40 ma zawał
    > powiedziała wczoraj w TV pani kardiolog.

    A szewc na to, że chodzenie w butach po 40 w połowie przypadków chroni
    przed zawałem:P

    W Polsce 46% ludzi umiera na choroby krążenia i zwykle po 40, większość
    ludzi, w przeciwieństwie do ciebie pracuje również po 40. Więc właśnie
    dokonałaś odkrycia na poziomie w lecie jest cieplej niż zimie,
    matematyczna idiotko.

    Shrek.

  • 3. Data: 2014-09-18 17:09:29
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Shrek.

    to wszystko od nadmiaru viagry, co shrek, ty już zapewne musisz?

  • 4. Data: 2014-09-18 18:00:40
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-18 10:23, Stokrotka pisze:
    > 50% pracujących zawodowo po 40 ma zawał
    > powiedziała wczoraj w TV pani kardiolog.

    Nie bój się. Tobie nie grozi. Kogoś takiego jak ty z pewnością nikt nie
    zatrudni, względnie wywali z roboty po tygodniu

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-09-18 18:10:18
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chłopcy nie spuszczajcie się na niewinną dziewczynę, czego was ta europa
    uczy...

  • 6. Data: 2014-09-18 20:25:45
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-09-18 18:10, platformowe głupki pisze:
    > chłopcy nie spuszczajcie się na niewinną dziewczynę, czego was ta europa
    > uczy...

    Równouprawnienia.

    No to może weź ją zatrudnij, bo ja nawet stada świń bym jej nie dał do
    pasania. Zaraz wlazłyby w szkodę i ona razem z nimi

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-09-18 20:41:39
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-09-18 18:10, obywatel platformowe głupki uprzejmie donosi:
    > chłopcy nie spuszczajcie się na niewinną dziewczynę, czego was ta europa
    > uczy...

    Sama prowokuje.