PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele. › 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    From: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: 1000 zl i inne takie na prawde malo istotne duperele.
    Date: Thu, 12 Dec 2002 19:07:11 +0100

    Najpierw fakty:
    Od czasu utraty pracy czyli jakiś dwóch tygodni w poszukiwaniu pracy
    nakręciłem po Polsce przeszło 2000 km, zakładając iż średnio mój czołg spala
    6,5 l/100 km oraz, iż benzyna jest po 3,5 daje to kwotę ponad 455 zł. Do
    tego posiłki, papier, atrament w drukarce, opłaty pocztowe, telefon i inne
    co mniejsze koszta. Nie będę owijał do tej pory koszty przekroczyły 1000 zł.
    Dobrze, iż mam zaoszczędzone jakieś środki na koncie, które miały iść na
    dobry samochód, a pójdą (mam nadzieje, iż nie całe na poszukiwanie pracy.
    Uśredniając, jeśli dalej będę tak samo dynamicznie szukał pracy to założyć
    można, iż koszty takiej operacji będą wynosiły około 2000 zł miesięcznie.
    Teraz tu pytanie (do tych którzy tak idealistycznie podchodzą do problemu):
    Jak ci którzy w ogóle środków nie mają mogą znaleźć prace, przy założeniu,
    iż w ich okolicy pracy żadnej nie ma? A nawet jeśli szukają tylko we własnym
    mieście to sam koszt połączeń na komórki ich dobije.

    --
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz

    ps. Panie A. chwilowo został Pan wyjęty z KF ponieważ pokazałem pana posty
    swojej mamie (na marginesie psychologowi), która to na ich podstawie
    wyrobiła sobie już o Panu bardzo niepochlebne zdanie. Tak więc może się Pan
    włączyć do dyskusji, ale jeśli tylko obrazi Pan choć jednego użytkownika do
    KF Pan wróci na stałe (podejrzewam, iż wtedy już nie tylko u mnie).