PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1/2 etatu i szkolenie

  • 1. Data: 2002-07-30 14:48:10
    Temat: 1/2 etatu i szkolenie
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Witam wszystkich :-)
    Mam taki temat:
    Pracuje na 1/2 etatu - 20godz w tygodniu, poniedz. i wtorek 7.00-15.00 (po 8
    godz.) ,sroda 7.00-11.00(4 godz.).
    Firma skierowała mnie na 18 godz. szkolenie z "obsługi internetu"
    organizowane przez dzial szkolen. Dla mnie to szkolenie jest w miejscu
    wykonywania pracy.
    Szkolenie odbywa sie w: środe 13.00-15.00 (2 godz.), czwart. i piatek
    7.00-15.00 (po 8 godz.).
    Pytanie moje jest takie: czy za czas spędzoney na szkoleniu przysługuje mi
    18 godz. wolnego w poniedzialek, wtorek albo srode?
    Jesli znacie paragrafy na ten temat to prosze podac.
    svobo