eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Zielonka › Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)

Kto szuka:

Gi Group Poland S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta (wsparcie techniczne HVAC)

Lokalizacja:

Zielonka

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:

- telefoniczna i mailowa pomoc instalatorom przy uruchamianiu pomp ciepła i klimatyzacji

- telefoniczna i mailowa pomoc inwestorom przy problemach związanych z PC i AC

- zdalna ocena zgłoszeń usterek

- wysyłka proform do inwestorów

- wyszukiwanie ekip serwisowych do współpracy

- wyszukanie i zakup części na rynku (jeżeli niedostępne z magazynu)

- telefoniczne wsparcie podczas interwencji serwisu

- rozliczenie APS z wykonanej usługi, ocena prawidłowości wykonania i kompletności załączników


Wymagania:

-doświadczenie serwisowe związane z PC i AC

-wykształcenie techniczne: elektronik, elektryk itp.

-umiejętność czytania schematów elektrycznych

-znajomość języka angielskiego w czytaniu i rozumieniu instrukcji, dokumentacji (min.B2)


Oferujemy:

-umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem

-atrakcyjne wynagrodzenie!

-pakiet benefitów

-możliwość zdobycia cennego doświadczenia i pracę w dobrej atmosferze

-pracę w godzinach 8-16 (pon-pt)


Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-17

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: Gi Group Poland S.A.

branże: Dział techniczny

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Bezzasadne wypowiedzenie umowy przez pracownika - jakie roszczenia pracodawcy?

    Ustawa Zasadnicza w art. 65 ust. 1 zapewnia każdemu wolność wyboru i wykonywania zawodu oraz wyboru miejsca pracy. W praktyce zdarza się jednak, że ta wolność wyboru bywa nadużywana kosztem zasady, że umów należy dotrzymywać (łac. pacta ...

  • Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT: zarobki programistów stanęły w miejscu?

    Branża IT słynie z dynamicznych wzrostów wynagrodzenia. W minionym i bieżącym roku zarobki programistów również rosły, ale w ostatnich kwartałach wyraźnie zaznaczyła się stabilizacja stawek oferowanych specjalistom. Co więcej, w ...

  • Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Wynagrodzenia 2022 a znajomość języków obcych

    Od dawna mamy świadomość, że w świecie globalizacji i rosnącej konkurencji międzynarodowej, zdolność posługiwania się językami obcymi odgrywa bardzo ważną rolę. Wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego w 2022 roku ...

  • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

    Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?