Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KONSTRUKTOR PROJEKTANT
Lokalizacja:
Zamość
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1231
Obowiązki:
Projektowanie konstrukcji stalowych, obsługa programów graficznych, współpraca z działem produkcji i działem sprzedaży, kontakt z klientem, nadzór nad procesem produkcyjnym
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- OBSŁUGA PROGRAMU SKETCHUP
- zdolności manualne i wiedza techniczna
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Doświadczenie zawodwe mile widziane
Miejsce pracy: Jana Kilińskiego 86E, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Pracownicy, którzy nie wykorzystali urlopu z poprzedniego roku, mają czas na jego odbiór tylko do 30 września. Przepisy prawa pracy są w tej kwestii jednoznaczne, a pracodawca, który nie zapewni pracownikowi możliwości skorzystania z ...
Sezon wakacyjny trwa w najlepsze. Wielu Polaków rozpoczęło właśnie upragnione urlopy. Wśród nich są i tacy szczęśliwcy, których w organizacji wypoczynku finansowo wspierają pracodawcy. Najpopularniejszą formą wsparcia pozostają stare, ...
Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.
Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...