Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Zakopanem
Stanowisko:
Referent
Numer referencyjny:
154393
Lokalizacja:
Zakopane
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w siedzibie urzędu, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, wymuszona pozycja ciała, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Pomieszczenie recepcji znajdować się będzie na parterze budynku. Brak windy na kolejne kondygnacje. Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym. Pomieszczenie klimatyzowane. Budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyłącznie podjazd, wejście do budynku oraz pomieszczenie sanitarne na parterze budynku dostosowane są dla osób niepełnosprawnych).
Zakres zadań
- Kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych komendy celem szybkiej i należytej obsługi petentów.
- Prowadzenie aplikacji Ewidencji Ruchu Osobowego dla KPP w Zakopanem
- Wydawanie identyfikatorów interesantom wchodzącym do Komendy.
- Wykonywanie czynności związanych z obiegiem korespondencji wchodzącej, celem przekazania jej do właściwych komórek organizacyjnych Komendy zwanej „Dziennikiem Podawczym”
- Prowadzenie zbiorczego rejestru przesyłek dla Poczty Polskiej oraz dokumentacji z tym związanej.
- Prowadzenie rejestrów i przygotowywanie dokumentacji do wysyłki tzw. „pocztę specjalną”.
- Udzielanie zgłaszającym się do Komendy interesantom informacji w niezbędnym zakresie.
- Kontrolowanie bezpieczeństwa i porządku w rejonie wejścia głównego i holu budynku komendy celem zapewnienia właściwych warunków przyjęcia interesantów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego administracja państwowa lub praca biurowa
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Komunikatywność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1994- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotycz kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do dokumentów "tajne"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »