Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Lokalizacja:
Sofia
zagranica
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wsparcie klientów za pośrednictwem e-maila, czatu i telefonu.
- Szybkie rozwiązywanie zgłoszeń i udzielanie precyzyjnych informacji.
- Budowanie pozytywnych relacji w każdej interakcji.
- Współpraca z zespołem w dynamicznym środowisku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka czeskiego na poziomie bardzo dobrym oraz dobra znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Sprawna obsługa pakietu MS Office i systemów CRM.
- Skrupulatność i umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na pełen etat.
- Praca zmianowa w godzinach 9:00–23:00, od poniedziałku do niedzieli.
- Wynagrodzenie z atrakcyjnym systemem premiowym.
- Kompleksowe szkolenie wstępne oraz możliwości dalszego rozwoju.
- Benefity: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie transportu, dodatkowe dni wolne na edukację oraz wsparcie relokacyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »