Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Pracownik Obsługi Gastronomii
Lokalizacja:
Brojce (pow. gryficki, gm. Brojce)
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa klientów w strefie gastronomicznej
- Przygotowywanie prostych dań i przekąsek
- Dbanie o porządek na stanowisku pracy
- Przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Dyspozycyjność do pracy w godzinach 08:00 – 23:00 (elastyczny grafik)
- Aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
- Możliwość samodzielnego dojazdu
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę zlecenie i stawkę 30,50 zł brutto za godzinę
- Pełne przygotowanie do pracy – nie wymagamy doświadczenia
- Przyjazną atmosferę w zgranym zespole
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...
W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...
Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...
Kontrowersje dotyczące przepisów wprowadzających zakaz spędzania 45-godzinnego odpoczynku kierowcy w kabinie pojazdu nie są żadnym w nowym. Dyskusja i spory na ten temat trwają od blisko dwóch dekad. W przyjętym w 2020 r. Pakiecie ...
Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...