eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 570 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: regionalny kierownik sprzedaży
branża: Obsługa klienta / Call center
gdzie: opolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

    Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

  • GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Praca i zarobki w IT w I kw. 2024: przyszłość programistów niepewna?

    Praca i zarobki w IT w I kw. 2024: przyszłość programistów niepewna?

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

  • Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Renta szkoleniowa otwiera nowe możliwości

    Utrata zdrowia nie musi oznaczać utraty pracy, choć zmusza niekiedy do zmiany zawodu. Wsparcie finansowe niezbędne do przekwalifikowania zapewnia ZUS, przyznając rentę szkoleniową. Kiedy i komu przysługuje takie świadczenie?

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...