eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyasystent

Znajdź oferty pracy

10 757 ofert w bazie

Znaleziono 153 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

stanowisko: asystent

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Praca asystent

Asystent (choć częściej asystentka, gdyż funkcję tę sprawują głównie kobiety) to osoba podlegająca bezpośrednio prezesowi lub dyrektorowi firmy i ściśle z nim współpracująca. Asystent przejmuje te obowiązki szefa, które nie wiążą się z zarządzaniem organizacją, a raczej z organizowaniem i planowaniem zdarzeń – prowadzi grafik spotkań zarządu, przypomina o ważnych wydarzeniach, przygotowuje pisma – mówiąc ogólnie, dba o sprawne funkcjonowanie biura zarządu. Asystent często towarzyszy szefowi podczas wyjazdów służbowych.

Dostępne oferty pracy:

 

1 2 ... 5

następna


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Zaledwie 30 proc. ofert pracy zawiera informacje o zarobkach. To bardzo niewiele, zważywszy, że aż 93 proc. kandydatów do pracy chce znać wynagrodzenie już na etapie ogłoszenia! Nowa ustawa „Jasne zarobki” w istotny sposób przyczynić ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w IV kwartale 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie wyniosło 8477,21 zł. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej w 2024 roku wyniosło natomiast 8181,72 zł.

O dysproporcji pomiędzy wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn mówi się od lat i niestety okazuje się, że temat ten nie traci na aktualności. Z najnowszych doniesień wynika, że nieskorygowana luka płacowa w naszym kraju sięga 7,8%, a ta ...

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...