Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Remontów i Inwestycji
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Przygotowywanie wniosków oraz dokumentacji do zadań remontowych i inwestycyjnych.
- Udział w komisjach przetargowych, tworzenie dokumentacji przetargowej.
- Rozliczanie i monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych.
- Tworzenie rocznych planów oraz raportów.
- Współpraca z inspektorami nadzoru.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie (preferowane techniczne, ekonomiczne lub z zakresu nieruchomości).
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Prawo jazdy kat. B.
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność i odporność na stres.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Wsparcie wdrożeniowe (opiekun przez pierwsze 3 miesiące).
- Pożyczki pracownicze, pomoc w trudnych sytuacjach życiowych.
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Karta Multisport, zniżki na paliwo, rabaty u partnerów.
- Dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych i platformy językowej.
- Możliwość udziału w sportowych grupach pracowniczych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »