eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. obsługi klienta biznesowego (Quality Direct Analyst)

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego (Quality Direct Analyst)

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zadania:

  • Obsługa reklamacji jakościowych od klientów – end to end
  • Współpraca z zespołami wewnętrznymi w celu poprawy jakości produktów i usług
  • Analiza danych i raportowanie trendów związanych z jakością
  • Udział w projektach usprawniających procesy jakościowe
  • Wdrażanie globalnych standardów obsługi reklamacji
  • Wsparcie w szkoleniu nowych pracowników i dzieleniu się wiedzą

Wymagania:

  • Ok. 2-3 lata doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
  • Mile widziana znajomość programów SAP, Salesforce i PowerBI
  • Gotowość do pracy w międzynarodowym środowisku

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 15 miesięcy z perspektywą przedłużenia współpracy
  • Praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (3 razy w tygodniu praca w biurze we Wrocławiu, 2 dni pracy zdalnej)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-13

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

W 2023 roku mediana wynagrodzeń osób pracujących w Polsce wyniosła 7 144 PLN i była wyższa o 887 PLN niż w roku ubiegłym (o 14,2%). Niestety dysproporcje między zarobkami kobiet i mężczyzn nadal są bardzo widoczne. Podobnie jak w latach ...

Samozatrudnieni coraz częściej szukają sposobów na odpoczynek od pracy, jednak prawo nie przewiduje dla nich urlopu w taki sposób, jak dla pracowników etatowych. Wyjaśniamy, jakie mechanizmy prawne, podatkowe i organizacyjne umożliwiają ...

W maju 2025 r. przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw wyniosło 6.433,3 tys. etatów i było o 0,8% niższe niż przed rokiem. Jednocześnie przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w tym sektorze osiągnęło poziom 8.670,51 zł ...