Kto szuka:
Asistwork Sp z o.o.
Stanowisko:
Konsultant Contact Center
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- aktywna reklama telefoniczna usług oferowanych przez firmę
- wykonywanie i odbieranie telefonów do klientów z bazy
- realizacja celów jakościowych, indywidualnych i zespołowych
- budowanie relacji z obecnymi oraz nowymi Klientami
- współpraca z pozostałymi członkami zespołu
- doświadczenie w pracy w call center, obejmujące zarówno połączenia wychodzące, jak i przychodzące
- znajomość funkcjonowania baz leadów
- umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi do telefonicznej obsługi klienta
- zdolność do szybkiego i efektywnego podejmowania decyzji w trakcie rozmów z klientami
- profesjonalne i indywidualne podejście do każdego klienta
- otwartość na rozmowy z klientami
- samodzielność oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- realną możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego
- zatrudnienie na pełen etat od poniedziałku do piątku
- przyjazną atmosferę i niezbędne narzędzia pracy
- dofinansowanie opieki medycznej i ubezpieczenia grupoweg
- dostęp do platformy benefitowe
- dofinansowanie do karty sportowej Multispor
- pracę w komfortowym biurze przy ul. Żmigrodzkiej 244 we Wrocławiu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »