Kto szuka:
Komenda Miejska Policji we Wrocławiu
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
153481
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca na parterze budynku komendy,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym,
- w budynku jest winda, podjazd przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Prowadzi i nadzoruje zagadnienia związane z przebiegiem służby funkcjonariuszy (przyjęcia, mianowania, przeniesienia, zwolnienia) oraz wydaje decyzje administracyjne w tym zakresie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowej policjantów.
- Współpracuje z kierownikami jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku pracy, w celu prawidłowej realizacji procedur kadrowych.
- Ustala uprawnienia funkcjonariuszy do nagród i innych świadczeń oraz przygotowuje decyzje w tych sprawach, w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji o świadczeniach pieniężnych przysługujących ze stosunku służbowego.
- Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych funkcjonariuszy, w celu prawidłowego przechowywania dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami.
- Udziela merytorycznych wskazówek policjantom i ich przełożonym o prawach i obowiązkach policjantów celem prawidłowego ich stosowania.
- Opiniuje raporty policjantów dotyczące dodatkowego zatrudnienia, w celu podjęcia przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu decyzji w tym zakresie.
- Przygotowuje akta osobowe zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji, w celu bieżącego przekazywania do archiwum.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
- umiejętność stosowania przepisów prawa
- znajomość obsługi komputera
- umiejętność organizacji pracy
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »