PracaOferty pracy WrocławInspektor

Kto szuka:

Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Stanowisko:

Inspektor

Numer referencyjny:

153481

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy


  • praca na parterze budynku komendy,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • praca powyżej połowy dobowego czasu pracy przy monitorze ekranowym,
  • w budynku jest winda, podjazd przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.  

 

Zakres zadań

  • Prowadzi i nadzoruje zagadnienia związane z przebiegiem służby funkcjonariuszy (przyjęcia, mianowania, przeniesienia, zwolnienia) oraz wydaje decyzje administracyjne w tym zakresie w celu zapewnienia kompleksowej obsługi kadrowej policjantów.
  • Współpracuje z kierownikami jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu w zakresie czynności wykonywanych na stanowisku pracy, w celu prawidłowej realizacji procedur kadrowych.
  • Ustala uprawnienia funkcjonariuszy do nagród i innych świadczeń oraz przygotowuje decyzje w tych sprawach, w celu przekazania komórkom wypłacającym świadczenia finansowe informacji o świadczeniach pieniężnych przysługujących ze stosunku służbowego.
  • Zakłada i prowadzi teczki akt osobowych funkcjonariuszy, w celu prawidłowego przechowywania dokumentacji wymaganej odrębnymi przepisami.
  • Udziela merytorycznych wskazówek policjantom i ich przełożonym o prawach i obowiązkach policjantów celem prawidłowego ich stosowania.
  • Opiniuje raporty policjantów dotyczące dodatkowego zatrudnienia, w celu podjęcia przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu decyzji w tym zakresie.
  • Przygotowuje akta osobowe zwolnionych funkcjonariuszy oraz innej dokumentacji, w celu bieżącego przekazywania do archiwum.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • komunikatywność
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność stosowania przepisów prawa
  • znajomość obsługi komputera
  • umiejętność organizacji pracy
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" wydanego przez organy Policji lub ABW lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.