eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławCustomer Service Representative with Spanish

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Customer Service Representative with Spanish

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zadania:

  • Zarządzanie relacjami z Klientem i pełnienie roli głównego punktu kontaktu w zakresie zapytań i problemów
  • Obsługa zamówień: monitorowanie statusu, weryfikacja braków, potwierdzenia dostawy, aktualizacja portali Klienta
  • Weryfikacja zamówień pod kątem zgodności z warunkami firmy oraz współpraca z działem biznesowym przy użyciu Salesforce
  • Przygotowywanie raportów i dashboardów, analiza procesów oraz inicjowanie działań usprawniających
  • Współpraca z działami logistyki, reklamacji i windykacji w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
  • Udział w spotkaniach z Klientami w celu poprawy satysfakcji, komunikacji i efektywności

Wymagania:

  • Min. 2-3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta biznesowego
  • Znajomość języków angielskiego i hiszpańskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość programów SAP i Salesforce lub pokrewnych
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Silne umiejętności interpersonalne oraz zdolność budowania trwałych relacji

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na okres 12 miesięcy z perspektywą przedłużenia współpracy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Praca w trybie hybrydowym (biuro we Wrocławiu)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od doświadczenia i umiejętności) 
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-11

do końca oferty: 60 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...

Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...

Polski rynek pracy stoi przed znaczącą transformacją w związku z wejściem w życie od 1 czerwca 2025 roku nowych przepisów dotyczących zatrudniania cudzoziemców. Wprowadzenie pełnej elektronizacji procedur, zniesienie testu rynku pracy ...

Jedna z najistotniejszych zmian, która weszła w życie wraz ze zmianami prawa pracy, dotyczy prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie pośrednictwa pracy oraz pracy tymczasowej na rzecz cudzoziemców i ustanowienie dwuletniego okresu ...

Często w codziennym języku potocznie używamy określeń "ubezpieczenie zdrowotne" i "ubezpieczenie chorobowe" zamiennie, nie zdając sobie sprawy, że to dwa zupełnie różne rodzaje ubezpieczeń. Nieumiejętność rozróżnienia ich może mieć ...