Kto szuka:
Biuro Handlowe JOTA Sp. z o.o.
Stanowisko:
Menager ds. Rozwoju
Lokalizacja:
Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych,
- Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych. Identyfikowanie i opracowywanie modeli optymalnego dochodu, cen i strategii rozwoju nowych produktów,
- Rozwijanie relacji z klientami: Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami, dostosowanie oferty do ich potrzeb,
- Opracowanie strategii promocyjnej: Współpraca z działem handlowym w celu pracowania skutecznych strategii promocyjnych i marketingowych, pod nadzorem i zatwierdzeniem działań przez Zarząd,
- Rozwijanie innowacyjnych rozwiązań: Identyfikowanie możliwości wzrostu, innowacji modelu biznesowego i promowanie inicjatyw rozwojowych,
- Poszukiwanie i rozwijanie nowych obszarów działalności: ustalanie priorytetów i śledzenie inwestycji poprzez nowe inicjatywy rozwoju produktów, a wszystko to musi być poparte kompleksową analizą informacji, aby móc podejmować najlepsze możliwe decyzje,
- Współpraca z innymi działami: Skoordynowanie działań rozwojowych z innymi działami firmy, aby zapewnić ich spójność. Odpowiedzialność za identyfikację wewnętrznych i zewnętrznych problemów strategicznych, które mogą mieć wpływ na wzrost i rentowność organizacji,
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Znajomość rynku,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Prawo jazdy i gotowość odbywania podróży służbowych,
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, komputer, telefon),
- Benefit Systems,
- Osoba na tym stanowisku będzie tworzyć odrębną komórkę podległą pod Zarząd.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »