eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańGłówny Specjalista ds. inwestycji w Biurze Obsługi i Informatyk

Kto szuka:

Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

Stanowisko:

Główny Specjalista ds. inwestycji w Biurze Obsługi i Informatyk

Numer referencyjny:

62/25

Lokalizacja:

Poznań, al. Niepodległości 16/ 18

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

Liczba stanowisk 1
Wymiar etatu 1
Status nabór w toku
Miejsce pracy Poznań al. Niepodległości 16/18
Ważne do 14 lipca 2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 7500,00 zł brutto

 

Osoba na tym stanowisku:
  • koordynuje i nadzoruje pracę zespołu ds. inwestycji
  • planuje zadania inwestycyjne i remontowe w budżecie rocznym Urzędu; przygotowuje programy inwestycji
  • nadzoruje realizację inwestycji i remontów we współpracy z inspektorem nadzoru inwestorskiego
  • zleca i koordynuje dokumentacje administracyjno-techniczną niezbędną w procesie remontowo-inwestycyjnym
  • rozlicza wykonane zadania inwestycyjne
  • sporządza wnioski o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawuje nadzór nad jakością wykonanych usług przez firmy zewnętrzne
  • monitoruje i kontroluje stan techniczny administrowanych nieruchomości

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

Kogo poszukujemy
  • Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze inwestycji i remontów
  • znajomość ustaw: Prawo budowlane, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych, Kpa, Kodeks Cywilny
  • znajomość podstaw programów do kosztorysowania
  • umiejętność współpracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
  • odporność na stres
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • efektywna komunikacja
  • umiejętność negocjacji
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku budownictwo

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki na rowery na terenie Urzędu
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i typowych urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
  • wyjazdy służbowe do delegatur Urzędu na terenie województwa
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celi przekazania lub odebrania dokumentów
  • stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych
  • praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dnia pracy
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno- biurowych
  • stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku biurowego wyposażonego w windy osobowe, w tym dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • budynek posiada podjazd dla osób z niepełnosprawnościami
  • klatka schodowa szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 76 cm
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami poruszających się na wózkach inwalidzkich
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
  • nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie stacjonarnym, zdalnym/on-line lub hybrydowo.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
  • Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w WUW w Poznaniu znajdują się na stronie:
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-04

do końca oferty: 6 dni

pracodawca: Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu

branże: Budownictwo / Nieruchomości / Architektura

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

Sezon wakacyjny trwa w najlepsze. Wielu Polaków rozpoczęło właśnie upragnione urlopy. Wśród nich są i tacy szczęśliwcy, których w organizacji wypoczynku finansowo wspierają pracodawcy. Najpopularniejszą formą wsparcia pozostają stare, ...

Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...