eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaTeam Manager with Japanese

Kto szuka:

Foundever

Stanowisko:

Team Manager with Japanese

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Specific Job Responsibilities
  • Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements.
  • Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs).
  • Fostering a culture of open communication within the team.
  • Recognizing and rewarding team members who achieve top performance.
  • Participating in the oversight of the onboarding process for new employees.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Qualifications
  • Language: Proficiency in Japanese (C1) and English (C1);
  • College degree or directly related work experience would be an asset; Minimum of 12 months working experience in customer service with prior leadership experience
  • Excellent knowledge of all MS office tools (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook); Experience with Google applications practical usage (ability to work in multiple application environment).
  • You demonstrate professionalism, are highly motivated, and eager to grow.
  • You have experience managing a team, providing feedback, overseeing processes, and monitoring progress.
  • You possess logical thinking, problem-solving skills, and the ability to implement performance improvement plans.
Personal Skills
  • Strong interpersonal, coaching and leadership skills.
  • Strong verbal and written communication skills.
  • A pro-active attitude towards developing trust and professional rapport with employees and team members.
  • A can-do attitude with analytical and  problem solving skills.
  • Availability to work a flexible schedule, including weekends and holidays

Firma oferuje:

Working conditions
  • Employment type of contract;  
  • Basic salary + bonuses;   
  • Work in our new office in Warsaw
  • Opportunities for growth — 92% of our management team started their journey at Foundever as Customer Service Consultants.
What else should you know?
  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Children's Day, etc.);  
  • We offer private Medicover insurance;  
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; 
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level. 
Company Overview

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-06

do końca oferty: 19 dni

pracodawca: Foundever

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...

Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...