Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Opracowywanie i wdrażanie dokumentacji oraz procedur z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego
- Współpraca ze spółkami grupy oraz służbami publicznymi w sytuacjach nadzwyczajnych
- Koordynacja działań zapewniających ciągłość funkcjonowania zarządzanych obiektów
- Udział w projektach dotyczących poprawy bezpieczeństwa
- Stały kontakt z instytucjami takimi jak Policja, Straż Pożarna, SOK, ABW, centra zarządzania kryzysowego
- Współpraca przy realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie średnie z min. 5-letnim doświadczeniem lub wyższe z min. 3-letnim doświadczeniem w zakresie bezpieczeństwa, zarządzania kryzysowego lub ochrony infrastruktury krytycznej
- Znajomość przepisów z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i mienia
- Umiejętność obsługi MS Office i systemów elektronicznego obiegu dokumentów
- Samodzielność, rzetelność, dobra organizacja pracy i odporność na stres
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z wieloma podmiotami
Mile widziane
- Doświadczenie w zakresie ciągłości działania i ochrony ludności
- Wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub zabezpieczenia technicznego
- Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych (min. „zastrzeżone”)
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie
- Szkolenia zawodowe i miękkie, dofinansowanie do kursów językowych i studiów
- Przyjazną atmosferę i współpracę w doświadczonym zespole
- Benefity pozapłacowe: dopłaty do opieki medycznej, zajęć sportowych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »