eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Zdrowia w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy specjalista w Wydziale Jakości w Departamencie Lecznictwa

00-952 Warszawa ul. Miodowa 15

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z monitorowaniem jakości w opiece zdrowotnej, w szczególności realizacji ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta;
  • opracowuje, opiniuje i uzgadnia założenia do projektów aktów prawnych oraz dokumentów dotyczących jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta;
  • analizuje, opracowuje, opiniuje i uzgadnia propozycje nowych rozwiązań dotyczących monitorowania jakości w opiece zdrowotnej, w szczególności dotyczących wdrażania systemu monitorowania zdarzeń niepożądanych, standaryzacji w ochronie zdrowia oraz oceny placówek medycznych w oparciu o wskaźniki jakości;
  • gromadzi i analizuje informacje i propozycje dotyczące jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta poprzez konsultacje z ekspertami, prace analityczne, przegląd piśmiennictwa i rozwiązań stosowanych w innych krajach.
  • współpracuje z instytucjami publicznymi, towarzystwami naukowymi i ekspertami z różnych dziedzin medycyny w zakresie jakości opieki zdrowotnej i bezpieczeństwa pacjenta;
  • przygotowuje projekty odpowiedzi, stanowisk lub opinii, lub wkłady do odpowiedzi, m.in. na wnioski, skargi, interpelacje i zapytania poselskie, w zakresie właściwości merytorycznej Departamentu.


Warunki pracy



  • praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;

  • praca pod presją czasu;



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Ministerstwie Zdrowia znajdują się na stronie:


https://www.gov.pl/web/zdrowie/procedura-zgloszen-wewnetrznych



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze lub medyczne lub statystyczne lub zdrowie publiczne lub ekonomiczne


doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
praca w ochronie zdrowia lub w administracji publicznej lub z projektami aktów prawnych (w legislacji)


pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość zasad techniki legislacyjnej i przebiegu procesu legislacyjnego
  • znajomość procedury administracyjnej
  • znajomość systemu ochrony zdrowia
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • wiedza o zarządzaniu jakością i stosowanych rozwiązaniach w zakresie systemów zewnętrznej oceny jakości w placówkach medycznych
  • umiejętność gromadzenia i analizy danych
  • umiejętność posługiwania się narzędziami pakietu Office (MS Excel, MS Powerpoint)


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-18
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Zdrowia,
    Biuro Administracyjne,
    ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa
    z dopiskiem: „DLJ nr 3116"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-05-27

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

    Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...

    W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

    Grafton Recruitment przedstawia wyniki raportu "Wynagrodzenia w sektorze bankowym". Autorzy opracowania pochylili się zarówno nad kwestią pensji w bankowości, poszukując odpowiedzi na pytanie "ile zarabia się w banku", jak i nad stanem ...

    Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...