eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawastarszy informatyk

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy informatyk

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy informatyk do spraw analizy i projektowania systemów teleinformatycznych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i zwiększania odporności (KPO) w Wydziale Systemów Teleinformatycznych w Publicznych Służbach Zatrudnieniaw Departamencie Informatyki

00-513 Warszawa ul. Nowogrodzka 1/3/5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Analizuje wymagania systemów IT z obszaru PSZ, w tym:- analizuje otoczenie prawne i/ lub biznesowe, w szczególności dotyczące reformy „A4.1 Efektywne instytucje na rzecz rynku pracy” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy z dnia 16 listopada 2022 r. o systemie teleinformatycznym do obsługi niektórych umów oraz przepisów wykonawczych do nich; - pozyskuje wymagania prawne i/ lub biznesowe - przygotowuje wizję systemów IT; - definiuje wymagania funkcjonalne i niefunkcjonalne dotyczące systemów IT; - weryfikuje poprawność dokumentów dostarczanych przez wykonawców umów dotyczących utrzymania i rozwoju systemów.
  • Wdraża systemy IT z obszaru PSZ, w tym:- przygotowuje plan i harmonogram wdrożenia systemów IT; - nadzoruje przygotowywanie i udostępnianie warstwy aplikacji oraz dokumentacji wdrożeniowej; - zarządza zmianą (wprowadzanie modyfikacji w trakcie wdrożenia) ; - udziela wsparcia użytkownikom w czasie wdrażania systemów IT z obszaru PSZ.
  • Bierze udział w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych z obszaru PSZ, w tym: - w sporządzaniu dokumentacji niezbędnej do uruchomienia postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących wykonania lub zapewnienia dalszego rozwoju systemów teleinformatycznych z obszaru PSZ; - bierze udział w komisjach przetargowych.
  • Opiniuje projekty aktów prawnych i/ lub założeń do projektów aktów prawnych oraz innych dokumentów rządowych dot. obszaru PSZ przygotowywanych w ramach reformy „A4.1 Efektywne instytucje 3 na rzecz rynku pracy” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności”, w tym ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia, ustawy z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ustawy z dnia 16 listopada 2022 r. o systemie teleinformatycznym do obsługi niektórych umów oraz przepisów wykonawczych do nich.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa.

  • Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

  • Zagrożenie korupcją.

  • Informacje ogólne: Recepcja główna, punkt podawczy korespondencji, punkt obsługi interesantów, sale do spotkań z interesantami znajdują się w głównej siedzibie MRPiPS przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 w Warszawie. Kancelaria Główna MRPiPS znajduje się w budynku przy ul. Brackiej 4 w Warszawie. Miejsca parkingowe przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w okolicy każdej nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Prawo wstępu z psem asystującym możliwe jest na teren każdej z nieruchomości użytkowanej przez MRPiPS. Woda z miską do dyspozycji na recepcji budynków przy ul. Nowogrodzkiej 1/3/5 oraz ul. Żurawiej 4a.

  • ul. Bracka 4 Klatka I, Warszawa: Budynek przy ul. Brackiej 4 K1 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest wejście do budynku i poruszanie się w nim osób z niepełnosprawnościami (schodki do wejścia). W budynku brak jest windy. Nad wejściem głównym do budynku znajduje się znacznik informacyjno- nawigacyjny TOTUPOINT ®.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Projekt do: 30.06.2026 r.

  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie:https://www.gov.pl/web/rodzina/Oswiadczenie-dla-potrzeb-naborow

  • Oświadczenia muszą być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie.

  • Do ofert składanych mailowo należy dołączyć zeskanowane własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.

  • W przypadku kandydatów, którzy uzyskali wykształcenie wyższe w uczelni zagranicznej należy dołączyć kopię dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.

  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.

  • Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.

  • Oferty można składać w godzinach pracy Urzędu (8:15-16:15). 

  • Skontaktujemy się drogą elektroniczną lub telefonicznie z osobami, które spełniają wymagania formalne.

  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że w naszym urzędzie obowiązuje zarządzenie Dyrektora Generalnego z 18 grudnia 2024 r. w sprawie procedury dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.



SZCZEGÓLNIE WAŻNE


Pamiętaj:



  • prześlij dokumenty jako załączniki, które nie wymagają zapisania na dyskach Ministerstwa;  nie pobieramy dokumentów z udostępnionych dysków zewnętrznych, ani nie klikamy w przesłane linki;

  • w przypadku plików uszkodzonych, nie dających się otworzyć, przesłanych w formacie .zip, lub których zawartość jest nieczytelna (np. złej jakości zdjęcie dokumentu), ich zawartość nie będzie podlegała weryfikacji;

  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze; prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w analizie, projektowaniu lub wdrażaniu systemów IT

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
  • Umiejętność analizy wymagań dla systemów IT
  • Umiejętność specyfikowania wymagań funkcjonalnych dla systemów i usług IT
  • Znajomość metodyki prowadzenia projektów informatycznych,
  • Umiejętność czytania dokumentacji analityczno-projektowej i technicznej systemów teleinformatycznych,
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: pakiet MS Office
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka obcego na wymaganym poziomie lub oświadczenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-15
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Nowogrodzka 1/3/5
00-513 Warszawa

Aplikację można złożyć:
- przez Internet za pomocą ePUAP
- mailowo na adres: rekrutacja@mrpips.gov.pl
- osobiście w siedzibie urzędu
- przesłać pocztą
z wyraźnym dopiskiem w temacie maila, na kopercie: DI-8
(o ważności aplikacji decyduje data wpływu do MRPiPS)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-01

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?

Sezon wakacyjny trwa w najlepsze. Wielu Polaków rozpoczęło właśnie upragnione urlopy. Wśród nich są i tacy szczęśliwcy, których w organizacji wypoczynku finansowo wspierają pracodawcy. Najpopularniejszą formą wsparcia pozostają stare, ...

Za nieco ponad miesiąc Boże Narodzenie. To najgorętszy okres, jeśli chodzi o pracę dorywczą. Jak podaje Personnel Service, ofert pracy sezonowej jest niemal tyle samo co przed rokiem, a stawki wzrosły o minimum 8%. Najwięcej zarobią ...