Kto szuka:
Novotel i ibis Kraków Centrum
Stanowisko:
Szef Zmiany w Recepcji
Numer referencyjny:
SZEFR/0424/nikc
Lokalizacja:
Kraków
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Czujesz się kimś wyjątkowym
- Dzielisz naszą pasję gościnności
- Nie ustajesz w swoim rozwoju
- Masz odwagę pójść dalej
- Czujesz w sobie ducha zdobywcy
- Jesteś innowacyjny
- Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą
- Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
- Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
- Szkolenie i rozwój pracowników recepcji,
- Przestrzeganie standardów marki
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w pracy w recepcji hotelowej,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane wykształcenie w obszarze hotelarstwa/turystyki,
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem,
- Umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników,
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
Firma oferuje:
- Zapewnimy pracę w profesjonalnym zespole w prestiżowym hotelu
- Umożliwimy rozwój zawodowy w największej sieci hoteli w Polsce oraz możliwość międzynarodowej kariery w grupie Accor
- Zapewnimy szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- Zapewnimy unikalne środowisko pracy i zdobycie cennego doświadczenia
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »