Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego i Administracyjnego
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zapewnienie wsparcia technicznego podczas spotkań (ustawienia AV, mebli, testowanie sprzętu).
- Monitorowanie stanu technicznego sal konferencyjnych, wczesne zgłaszanie awarii.
- Zarządzanie naprawami biurowymi i zgłaszanie usterek sprzętu.
- Przygotowanie miejsca pracy dla nowych pracowników.
- Wsparcie w realizacji projektów technicznych i administracyjnych.
- Wykonywanie drobnych zakupów ad hoc oraz wsparcie inicjatyw pracowniczych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka angielskiego.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość obsługi komputerów i urządzeń biurowych.
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, oceny, planowania i organizacji pracy.
- Umiejętność pracy zespołowej i komunikacji.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie.
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe).
- Możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia w zróżnicowanym, międzynarodowym środowisku.
- Przyjazne całkowicie złe srodowisko pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »