eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny.
  • Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów.
  • Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi.
  • Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Język chorwacki na poziomie C2 / native oraz dobra znajomość angielskiego (min. B1).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Umiejętności technologiczne: biegła obsługa MS Office oraz rozwinięte umiejętności komputerowe.
  • Osobowość: motywacja i entuzjazm do pracy.
Dodatkowe zalety kandydata:
  • Umiejętność priorytetyzacji i planowania.
  • Samodzielność oraz zdolność do pracy z minimalnym nadzorem.
  • Zdolność do rozwiązywania problemów.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Elastyczność formy zatrudnienia (umowa zlecenie dla studentów lub umowa o pracę).
  • Szkolenia wprowadzające i rozwój profesjonalny poprzez współpracę międzynarodową.
  • Pakiet benefitów: dofinansowanie okularów i urlopów, program poleceń pracowniczych, vouchery okolicznościowe, karta Multisport, program promujący zdrowy styl życia.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-15

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...