Kto szuka:
Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Telefoniczna obsługa naszych polskich klientów.
- Realizowanie zleceń dla klientów w niemieckich urzędach i instytucjach.
- Praca na różnych platformach biurowych oraz obsługa social mediów.
- Sporządzanie rachunków i dokumentacji klienta.
- Korzystanie z zaawansowanych programów do edycji graficznej i obróbki dokumentów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2)
Firma oferuje:
- Elastyczne godziny pracy, możliwość pracy 4 dni w tygodniu.
- Pełne szkolenie wdrożeniowe - nie wymagamy doświadczenia.
- Stabilność zatrudnienia na umowie o pracę i płatne nadgodziny.
- Możesz pracować od zaraz lub zaczekać na odpowiedni dla siebie termin.
- Brak konkretnego dress code’u.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »