Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język czeski / słowacki
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów za pośrednictwem telefonu oraz e-maila
- Realizacja zadań zgodnie z wewnętrznymi procedurami
- Dbałość o wysoką jakość usług i terminowość wykonywanych działań
- Współpraca z zespołem w celu osiągania wyznaczonych celów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka czeskiego lub słowackiego (poziom C1)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office i sprawne posługiwanie się komputerem
- Zaangażowanie, samodzielność oraz chęć nauki
- Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych
- Umiejętność planowania i pracy pod minimalnym nadzorem
- Dokładność i sumienność
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę dopasowaną do Twojej sytuacji (umowa o pracę lub zlecenie)
- Pracę w pełni zdalną od poniedziałku do piątku (godziny dzienne)
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie do okularów i urlopu
- Program rozwoju zawodowego oraz wsparcie międzynarodowych zespołów
- Bony okolicznościowe oraz program poleceń pracowniczych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »