eGospodarka.pl

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista ds. obsługi Klienta

Kto szuka:

Sunday Polska Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Główne obowiązki:
  • Telefoniczne umawianie spotkań z Klientami
  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi, zgodnie z przyjętymi standardami
  • Aktualizacja wiedzy dotyczącej produktu
  • Rzetelne i dokładne uzupełnianie danych (praca z bazą danych, CRM)
  • Współpraca z innymi działami w firmie
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekujemy:
  • Umiejętności efektywnego organizowania czasu pracy
  • Znajomości standardów obsługi Klienta
  • Łatwości nawiązywania kontaktów oraz pozyskiwania nowych klientów poprzez kontakt telefoniczny
  • Dobrej dykcji oraz umiejętności swobodnej komunikacji
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w ramach call/contact center
  • Biegłej obsługi komputera (MS Office)
  • Wewnętrznej motywacji oraz nastawienia na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Zaangażowania, kreatywności, samodzielności oraz pozytywnego nastawienia
Oferujemy:
  • Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia)
  • Narzędzia niezbędne do pracy
  • Interesującą, pełną wyzwań pracę
  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA WDM System Engineer Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Scanning Administrator

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2021-01-21

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Sunday Polska Sp. z o.o.

branże: Administracja biurowa
Inne / Pozostałe

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady