eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Kampanii Programmatic

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Kampanii Programmatic

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii programmatic w oparciu o DV360 lub inne platformy.
  • Codzienna współpraca z zespołami regionalnymi w Europie i USA.
  • Kontrola poprawności działań reklamowych i zgodności z wytycznymi WPP Media.
  • Analiza danych kampanii, opracowywanie raportów oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
  • Przygotowywanie raportów dziennych, w tym analiza wydatków, wyników i tempa kampanii.
  • Zapewnienie dokładności danych w narzędziach raportowych oraz systemach kampanijnych.
  • Bieżąca komunikacja z zespołami Media Activation i wsparcie w codziennych zadaniach projektowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w obsłudze kampanii programmatic (DV360 lub inne DSP).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków biznesowych.
  • Dobra znajomość Excela i Google Sheets.
  • Analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
  • Komunikatywność i zdolność pracy zespołowej.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w strukturach WPP Media.
  • Udział w globalnych projektach dla znanych marek.
  • Możliwość rozwoju kompetencji poprzez szkolenia i certyfikacje branżowe.
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę sportową Medicover.
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego.
  • Dzień zdrowia psychicznego dla pracowników.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Pracę w modelu hybrydowym – 2 dni w biurze.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-13

do końca oferty: 22 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Po powrocie z urlopu wiele osób czuje się bardziej zmęczonych niż przed wyjazdem. Coraz częściej Polacy borykają się z przemęczeniem i wypaleniem, zarówno zawodowym, jak i emocjonalnym. Psycholog biznesu Tomasz Kalko podkreśla, że aby ...

1 czerwca 2025 r. wchodzą w życie przepisy następujących ustaw: Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Ustawa z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i ...

2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?

Wakacje to dla wielu studentów czas nie tylko wypoczynku, ale także okazja do podjęcia pracy sezonowej. Wybór odpowiedniej umowy - o pracę, zlecenia czy o dzieło - ma kluczowe znaczenie dla obowiązku opłacania składek na ubezpieczenia ...