Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Regionalny Dyrektor Sprzedaży - rekrutacja online
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego klienta, firmy produkcyjno – handlowej z branży FMCG, posiadającej w swoim portfolio rozpoznawalne i cenione marki, poszukujemy doświadczonych osób, które obejmą odpowiedzialność za kanał tradycyjny na powierzonym terenie działania przynależnym do wskazanych lokalizacji miejsc pracy na terenie całej Polski: Warszawa (woj. mazowieckie), Szczecin (woj. zachodnio-pomorskie), Gdańsk (woj. pomorskie), Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie), Białystok (woj. podlaskie), Zielona Góra (woj. lubuskie), Poznań (woj. wielkopolskie), Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie), Łódź (woj. łódzkie), Lublin (woj. lubelskie), Rzeszów (woj. podkarpackie), Kielce (woj. świętokrzyskie), Kraków (woj. małopolskie), Katowice (woj. śląskie), Opole (woj. opolskie), Wrocław (woj. dolnośląskie).
Regionalny Dyrektor Sprzedaży będzie pracował w powierzonym terenie oraz z centrali spółki zlokalizowanej w województwie mazowieckim.
Regionalny Dyrektor SprzedażyMiejsce pracy: WarszawaZakres obowiązków:
- Uczestnictwo w budowaniu strategii sprzedażowej w kanale tradycyjnym dla powierzonego regionu i czynny udział w jej wdrażaniu i egzekwowaniu
- Odpowiedzialność za egzekucję działań w terenie w kanale nowoczesnym
- Zarządzanie zespołem Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz pośrednio Przedstawicieli Handlowych (ponad 30 os.) – rozwój struktur, szkolenie i motywowanie, rozliczanie z realizacji celów/targetów
- Doświadczenie pracy na narzędziach wsparcia sprzedaży (SFA) typu E-leader – mile widziane
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów budżetowych i planów sprzedażowych dla powierzonego regionu
- Współpraca z kluczowymi klientami (sklepy detaliczne, hurtownie, HORECA oraz klienci B2B) na podległym terenie w zakresie identyfikacji ich potrzeb i oczekiwań, dostępnego asortymentu, ekspozycji oraz efektywnych promocji
- Udział w pozyskiwaniu nowych Klientów oraz prowadzeniu kluczowych rozmów handlowych i negocjacji warunków handlowych
- Monitoring rynku i konkurencji, analiza dostępnych danych wewnętrznych i zewnętrznych
- Analiza potencjału, atrakcyjności i dostępności wybranych lokalizacji/klientów
- Współpraca z klientami w zakresie wprowadzania nowych produktów oraz opracowywanie rentowności wprowadzania produktów
- Negocjowanie strategicznych umów i warunków współpracy z klientami oraz monitorowanie sprzedaży
- Dodatkowo odpowiedzialność za egzekucję działań w kanale nowoczesnym na powierzonym terenie
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży FMCG w rynku tradycyjnym, hurtowym, HoReCa oraz mile widziane w kanale nowoczesnym
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w strukturze rozproszonej, wysokie umiejętności liderskie – planowanie, koordynowanie oraz delegowanie zadań
- Doświadczenie w pozyskiwaniu do współpracy nowych kanałów i partnerów sprzedaży
- Znajomości rynku lokalnego (sklepy detaliczne, hurtownie, HoReCa)
- Gotowość do pracy w terenie
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu
- Silne umiejętności komunikacyjne i przywódcze
- Wysoka kultura osobista
- Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
- Umiejętności negocjacyjne
- Prawo jazy kat. B
- Doświadczenie pracy na narzędziach wsparcia sprzedaży
Klient oferuje:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w swojej branży, na podstawie umowy o pracę
- Realny wpływ na biznes i organizację procesów, bliska współpraca z Zarządem
- Atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
- Możliwość budowania i rozwoju działu sprzedaży
- Opiekę medyczną
- Premie za realizację celów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »