eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Obsługa Klienta Biznesowego - praca z językiem holenderskim (nie wymagamy doświadczenia)

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Obsługa Klienta Biznesowego - praca z językiem holenderskim (nie wymagamy doświadczenia)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Obsługa Klienta Biznesowego - praca z językiem holenderskim (nie wymagamy doświadczenia)

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną założoną w 1987 roku w Izraelu i obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych. Nasza siedziba znajduje się w Poznaniu, dodatkowo posiadamy oddziały w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży PBO/SSC, poszukujemy kandydatów na stanowisko związane z branżą Social Media.

Obsługa Klienta Biznesowego - praca z językiem holenderskim (nie wymagamy doświadczenia)

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki przyszłego pracownika:

  • weryfikacja filmów/nagrań/treści pisanych, umieszczanych na portalach
  • analiza treści, pod kątem zachowania przepisów związanych z polityką firmy
  • akceptacja lub odrzucanie wstawianych treści
  • klasyfikacja treści
  • wykonywanie pracy zgodnie z ustalonymi procedurami
  • akceptowanie lub odrzucanie treści internetowych
  • analiza treści pod kątem ich zgodności z regulaminem
  • analiza treści, usuwanie treści niezgodnych z regulaminem
  • codzienna praca z wykorzystaniem Social Media
  • kontakt z klientem biznesowym

Oczekiwania stawiane kandydatom:

  • znajomość języka holenderskiego B2/C1oraz znajomość języka angielskiego B2
  • otwartość i komunikatywność oraz pozytywne nastawienie do pracy i powierzonych obowiązków
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz oceny przetwarzanych treści
  • zainteresowanie obszarem Social Media, IT itp.
  • mile widziane doświadczenie lub wykształcenie kierunkowe oraz zainteresowanie branżą
  • zainteresowanie branżą i chęć rozwoju w jej kierunku
  • dyspozycyjność do pracy na pełen etat w skali miesiąca

Nasz Klient zapewnia:

  • pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • umowę o prace, od pierwszego dnia współpracy
  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów dodatkowych
  • możliwość wykorzystania języków obcych w praktyce
  • zdobycie doświadczenia zawodowego
  • szkolenie stanowiskowe oraz dodatkowe kursy językowe
  • praca z placówki w Warszawie

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-30

do końca oferty: 43 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    GUS: średnia krajowa we IX 2023 wyższa o 10,3% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 7379,88 zł brutto. Względem sierpnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

  • Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

  • GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w I 2024 wyższa o 12,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7768,35 zł brutto. Względem grudnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...