eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawamłodszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

młodszy specjalista

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Ministerstwo Energii w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw prowadzenia spraw związanych z przyznawaniem patronatów oraz wsparcia obsługi sekretarskiej i asystenckiej członków Kierownictwa w Wydziale Organizacji w Biurze Ministra

00-450 Warszawa ul. Przemysłowa 26

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi sprawy związane z przyznawaniem patronatów honorowych przez Ministra, w tym: analizuje treści dokumentów i ich kompletność, ustala z wnioskodawcą szczegóły i zakres dotyczący patronatu, w celu rekomendowania na podstawie ustaleń zgody bądź odmowy udzielenia patronatu.
  • Prowadzi rejestr wydarzeń i spotkań Ministra oraz członków Kierownictwa Ministerstwa, w tym zapewnia obsługę organizacyjną tych spotkań, w celu zapewnienia sprawnej pracy członka Kierownictwa.
  • Koordynuje przygotowania udziału Ministra oraz członków Kierownictwa Ministerstwa do wydarzeń objętych patronatem Ministerstwa Energii.
  • Prowadzi rejestr wniosków o patronat honorowy/udział w Komitecie honorowym, wpływających do Ministerstwa, w celu zapewnienia dostępu bieżącej informacji z tego zakresu dla komórki organizacyjnej.
  • Wspomaga obsługę sekretariatów Ministra, Sekretarzy Stanu, Podsekretarzy Stanu, Dyrektora Generalnego Ministerstwa, w celu zapewnienia ich sprawnej pracy, w tym: obsługuje skrzynkę pocztową sekretariatu Ministra, obsługuje połączenia telefoniczne, udziela informacji interesantom, kieruje ich do właściwych pracowników biura lub innych komórek organizacyjnych Ministerstwa, nadzoruje prawidłowość obiegu korespondencji wpływającej do sekretariatów kierownictwa w celu zapewnienia sprawnej pracy członka Kierownictwa.


Warunki pracy

Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie wymagająca wysiłku statycznego; 


- duże obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;


- praca przy komputerze w pozycji siedzącej;


- użytkowanie sprzętu biurowego; 


- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury);


- kontakty kilka razy dziennie z przedstawicielami ministerstw oraz innych jednostek administracji rządowej oraz interesantami zewnętrznymi.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno-biurowej lub w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - A2.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość jęz. angielskiego na poziomie A2.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Energii, 00-450 Warszawa, ul. Przemysłowa 26
    Dokumenty można składać również osobiście w Kancelarii Ministerstwa w godzinach 8:00-16:00.
    Aplikacje można składać także przez ePUAP: /MENERGII/SkrytkaESP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-12-25

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 stycznia 2026 roku wejdą w życie istotne zmiany w Kodeksie pracy, które redefiniują sposób liczenia stażu pracy. Dotąd uwzględniano jedynie umowy o pracę, natomiast nowe przepisy rozszerzą to pojęcie o umowy zlecenia, działalność ...

    W 2024 roku mediana wynagrodzeń w przemyśle lekkim wyniosła 8.024 PLN brutto miesięcznie. Najwyższe zarobki odnotowano w województwie mazowieckim (9.400 PLN), a wyraźne różnice pojawiły się także w zależności od rodzaju kapitału firmy ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w IV kwartale 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie wyniosło 8477,21 zł. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w gospodarce narodowej w 2024 roku wyniosło natomiast 8181,72 zł.

    Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

    Sztuczna inteligencja szybko zmienia rynek pracy, ale są umiejętności, których nie zastąpi żaden algorytm. Pracodawcy coraz częściej poszukują nie tylko zaawansowanych kompetencji cyfrowych, ale także zdolności miękkich - kreatywności ...