Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem między marzeniami a rzeczywistością.
- Proktywnie i cierpliwe podchodź do każdego klienta, tak by poczuł się wysłuchany i doceniony, gdy będzie planował swoją nową podróż.
- Chroń poufne dane i informacje z profesjonalizmem, zapewniając, że zaufanie jest kamieniem węgielnym każdej interakcji.
- Dołącz do dynamicznego zespołu, w którym pasja łączy się z celem i wspólnie dążmy do zapewnienia klientom wyjątkowych doświadczeń.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegłość językowa: Z rosyjskim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2, będziesz z łatwością poruszać się w codziennych rozmowach.
- Pozytywna energia: Twoje szczere pragnienie pomagania innym będzie świecić, tworząc niezapomniane doświadczenia.
- Elastyczność: Pracuj w elastycznych godzinach, w tym w weekendy i święta.
- Entuzjazm: Rozwijaj się w naszym nowoczesnym biurze w Katowicach, gdzie otacza Cię inspiracja i wspierający zespół.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy.
- Interesujące szkolenia.
- Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse.
- Dostęp do platform e-learningowych (Concenrtic Academy i Concentrix Univerity).
- Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
- Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »