eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Produktów i Marketingu

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Produktów i Marketingu


wygasło z dniem 2022-05-03


Ta propozycja była złożona przez Orange Polska S.A.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:

  • oferta złożona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • nieprawidłowy adres url ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Inne / Pozostałe, zajrzyj tutaj: Praca Inne / Pozostałe
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Produktów i Marketingu, zajrzyj tutaj: Praca Ekspert / Ekspertka ds. Rozwoju Produktów i Marketingu
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • Główny Księgowy / Główna Księgowa
  • Operator maszyn do obróbki drewna
  • Staż w zespole systemu wspomagającego zarządzanie ryzykiem finansowym
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu w Biurze Oferty Produktowej i Marketingu
  • Asystent / Asystentka ds. Planowania i zakupów
  • Operator jakości/ kontrola jakości
  • Accounts Receivable and Cash Management Specialist
  • Specjalista ds. BHP
  • Inżynier Budowy - budownictwo drogowe
  • Koordynator / Koordynatorka Działu Raportów i Analiz w Contact Center

Znajdź oferty pracy


Advertisement

REKLAMA

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • Praca zdalna - jak wprowadzić ją w życie?

    Praca zdalna - jak wprowadzić ją w życie?

    Ustawodawca zdecydował się wprowadzić uregulowania dotyczące pracy zdalnej na fali doświadczeń wynikających z rozwiązań doraźnie wprowadzonych na czas epidemii COVID-19. Znaczne zmiany w Kodeksie pracy weszły w życie 7 kwietnia 2023 roku ...

  • Ubezpieczenie zdrowotne a chorobowe - w czym tkwi różnica?

    Ubezpieczenie zdrowotne a chorobowe - w czym tkwi różnica?

    Ubezpieczenie chorobowe i zdrowotne to dwa różne ubezpieczenia - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Czy różnią się i do czego uprawniają nas te dwa rodzaje ubezpieczeń?

  • Kobiety w branży IT - jak zacząć karierę?

    Kobiety w branży IT - jak zacząć karierę?

    Nie da się ukryć, że większość pracowników w branży IT to mężczyźni - kobiety stanowią wyłącznie 30% osób zatrudnionych w tym sektorze. Ostatnie lata pokazują jednak, że coraz więcej pracodawców aktywnie zachęca kobiety do ...

  • Jak powinien wyglądać system wynagradzania w startupach?

    Jak powinien wyglądać system wynagradzania w startupach?

    Dla startupów ustalanie systemu i wysokości wynagrodzeń jest większym wyzwaniem, niż w dobrze ugruntowanych korporacjach. Startupy są firmami różniącymi się w sposobie działania, a także w celach dotyczących zatrudniania pracowników ...