Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie;
- elastyczny czas pracy - grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności;
- świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym;
- fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i fajnych przełożonych;
- dużą autonomię w działaniu;
- wyjścia integracyjne;
- prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport;
- profesjonalne szkolenia; konkursy motywacyjne, platformę do nauki języków;
- drużynę sportową;
- program rekomendacji pracowników – płacimy Ci za polecenie znajomej osoby do pracy u nas.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- telefoniczna, mailowa i czatowa obsługa Klientów sklepu internetowego – udzielanie informacji o statusie zamówienia, pomoc w doborze odpowiednich produktów, informowanie o dostępności produktów;
- budowanie i dbanie o relacje z Klientami oparte na empatii, trosce, odpowiednim badaniu potrzeb;
- doradzanie swoim Klientom, co najlepiej sprawdza się w sporcie;
- jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za kształtowanie pracy całego zespołu.
Firma oferuje:
- otwartość na pracę z Klientem – działamy prokliencko!
- odpowiedzialność za powierzone zadania – mamy wyznaczone cele, ale dużą autonomię w działaniu;
- bardzo dobra znajomość komputera – równolegle pracujemy na różnych systemach;
- pozytywne energia – pracujemy z uśmiechem i szukamy rozwiązań;
- chęć nauki – zwyczajnie nie lubimy stać w miejscu i ciągły rozwój to dla nas norma!;
- a jeśli się uczysz, studiujesz albo znasz język angielski – będzie to dla nas dodatkowym atutem :).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »