Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Board Assistant
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Obowiązki:
- aktywne wsparcie i zarządzanie działaniami administracyjnymi dla Zarządu (3 Managerów)
- zarządzanie kalendarzami i spotkaniami przełożonych z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- organizowanie, koordynowanie i rozliczanie podróży służbowych
- odpowiadanie za korespondencję, prezentacje, raporty
- wsparcie w organizacji eventów firmowych
- zapewnienie materiałów pomocniczych (biurowych, spożywczych)
Wymagania:
- min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku asystenckim
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
- znajomość pakietu Ms Office
- umiejętność pracy w zespole, silnie rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- umiejętność zarządzania czasem
Benefity:
- umowa o pracę
- ubezpieczenie medyczne
- ubezpieczenie na życie
- karta sportowa
- praca hybrydowa
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.
Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »