eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

11 219 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: radiolog
słowa kluczowe: e t
branża: Zdrowie / Medycyna / Farmacja
województwo: zachodniopomorskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Uwaga: słowa, wpisane w wyszukiwarce są za krótkie! Wyszukać można jedynie słowa z przynajmniej dwoma literami.


Dostępne oferty pracy:

  • Radiolog

    2025-06-03 Smart-HR Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Szczecin
    oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wykonywanie oraz opisywanie badań obrazowych (RTG, USG, TK, MR – w zależności od kwalifikacji), Bieżącą współpracę z zespołem medycznym w zakresie konsultacji diagnostycznych, K...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Różnego rodzaju sprawy w ZUS załatwimy bez wychodzenia z domu. Wystarczy umówić e-wizytę. Jak to zrobić? I co załatwimy w czasie spotkania online z konsultantem?

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

Branża IT przechodzi burzliwy okres zmian. Spowolnienie gospodarcze, niestabilna sytuacja polityczna, a przede wszystkim skokowy rozwój technologii spowodowały, że rynek IT utracił jedną ze swych ważnych cech - pewność zatrudnienia. Obecne ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...