eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracypodlaskie › customer care specialist with german, dutch, spanish

Znajdź oferty pracy

10 479 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

słowa kluczowe: customer care specialist with german dutch spanish
województwo: podlaskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm może pomóc w skutecznej komunikacji

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...

  • Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Zasiłek opiekuńczy. Dla kogo 60, 30 i 14 dni?

    Gdy zachoruje ktoś bliski, na czas opieki nad nim można pobierać zasiłek opiekuńczy - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Jednak przepisy ściśle określają, ile dni w roku możemy korzystać z tego świadczenia. Długość zasiłku ...

  • Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Według raportu Smartscope "Dobrostan Psychiczny w Pracy" aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego. Przepracowanie, przewlekły stres czy quiet quitting to problemy, z którymi musimy sobie poradzić. W jaki sposób? Oto ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...