Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
STANOWISKO DS. ADMINISTRACJI
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1085
Obowiązki:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Prowadzenie sekretariatu Dyrekcji oraz kancelarii MZD;
2)Obsługa centrali telefonicznej MZD;
3)Kontrola obiegu dokumentów;
4)Obsługa narad oraz spotkań;
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Wymagania dodatkowe:
Umiejętności i uprawnienia:
- prawo jazdy kat B
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- 1.Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe lub- wykształcenie średnie i co najmniej 2 letni staż pracy;- umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office;- wysoka kultura osobista;- komunikatywność;- spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135). 2.Wymagania dodatkowe:- prawo jazdy kat. B.
Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV),b)list motywacyjny,c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,e)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacjei umiejętności,f)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024r. poz.1135)-załącznik nr 1,g)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 21 lipca 2025r. do godz. 1200. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Stanowisko ds. administracji. O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.mzd.torun.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »