eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ToruńSPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Lokalizacja:

Toruń

kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1130


Obowiązki:

- przeprowadzanie wewnętrznych audytów zgodności z procedurami organizacyjnymi oraz wymaganiami prawnymi.
- przygotowywanie raportów pokontrolnych, analiza ryzyka, planowanie i wdrażanie działań korygujących.
- monitorowanie procesów wewnętrznych i rekomendowanie usprawnień.
- uczestnictwo w audytach zewnętrznych współpraca z audytorami i przygotowywanie wymaganej dokumentacji.
- przygotowywanie i analiza dokumentacji związanej z postępowaniami administracyjnymi lub wyjaśniającymi.
- monitorowanie terminów i poprawności przebiegu postępowań oraz prowadzenie rejestrów.
- współpraca z organami zewnętrznymi, urzędami i instytucjami państwowymi.
- przygotowywanie projektów pism, wniosków, odwołań oraz odpowiedzi na zapytania urzędowe.
- analiza przepisów oraz śledzenie zmian w prawie mających wpływ na prowadzone postępowania.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania dodatkowe:

Umiejętności i uprawnienia:

  • prawo jazdy kat B

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania formalne- wykształcenie: preferowane wyższe administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia, informatyka lub pokrewne.- doświadczenie zawodowe, min. 5 lat, w tym kilkuletni (min. 2-3 lata) staż pracy w obszarze administracji biurowej lub w działach compliance, audytu, zarządzania projektami, ochrony danych osobowych.- szkolenia i certyfikaty: Atutem są ukończone kursy z zakresu ochrony danych osobowych (np. RODO), zarządzania projektami, czy audytów wewnętrznych (np. ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 22301).- prawo jazdy kat. B.- kompetencje i umiejętności z wybranych obszarówOchrona danych osobowych- znajomość aktualnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności RODO oraz ustaw krajowych.- umiejętność wdrażania polityk ochrony danych w organizacji oraz prowadzenia dokumentacji wymaganej prawem.- rozpoznawanie i zgłaszanie naruszeń bezpieczeństwa danych oraz rekomendowanie środków naprawczych.- przeprowadzanie szkoleń dla współpracowników w zakresie ochrony danych osobowych.- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), przygotowywanie raportów i analiz.Prowadzenie projektów- umiejętność planowania, koordynowania i realizacji projektów według ustalonych metodologii.- tworzenie harmonogramów, budżetowanie, alokacja zasobów oraz monitorowanie postępów prac. -zarządzanie projektem oraz komunikacja z pozostałymi członkami zespołu.- identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem projektowym, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje.- tworzenie dokumentacji projektowej, raportowanie wyników, organizacja spotkań projektowych.Cechy osobiste- rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania.- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych.- samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i z podmiotami zewnętrznymi.- elastyczność i gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.Znajomość narzędzi i technologii- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).- znajomość narzędzi do zarządzania projektami mile widziana- podstawowa wiedza dotycząca bezpieczeństwa IT i narzędzi umożliwiających ochronę danych cyfrowych.Dodatkowe oczekiwania- umiejętność rozmowy z klientem i sprzedaży nowych usług- gotowość do udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych.- świadomość roli ochrony danych i zgodności w funkcjonowaniu całej organizacji.


Miejsce pracy: Bydgoska 90/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: marek@doering-partnerzy.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA REFERENT- INSPEKTOR Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA OPERATOR/LOGISTYK

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-24

do końca oferty: 54 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Ochrona osób i mienia

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wakacyjne miesiące to dla nastolatków doskonały czas, aby zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. To nie tylko szansa na dodatkowy zarobek, ale przede wszystkim wartościowa lekcja odpowiedzialności, samodzielności i planowania. Zatrudnienie ...

Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...