Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
Lokalizacja:
Toruń
kujawsko-pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1130
Obowiązki:
- przeprowadzanie wewnętrznych audytów zgodności z procedurami organizacyjnymi oraz wymaganiami prawnymi.
- przygotowywanie raportów pokontrolnych, analiza ryzyka, planowanie i wdrażanie działań korygujących.
- monitorowanie procesów wewnętrznych i rekomendowanie usprawnień.
- uczestnictwo w audytach zewnętrznych współpraca z audytorami i przygotowywanie wymaganej dokumentacji.
- przygotowywanie i analiza dokumentacji związanej z postępowaniami administracyjnymi lub wyjaśniającymi.
- monitorowanie terminów i poprawności przebiegu postępowań oraz prowadzenie rejestrów.
- współpraca z organami zewnętrznymi, urzędami i instytucjami państwowymi.
- przygotowywanie projektów pism, wniosków, odwołań oraz odpowiedzi na zapytania urzędowe.
- analiza przepisów oraz śledzenie zmian w prawie mających wpływ na prowadzone postępowania.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Wymagania dodatkowe:
Umiejętności i uprawnienia:
- prawo jazdy kat B
Pozostałe wymagania:
- Wymagania formalne- wykształcenie: preferowane wyższe administracja, zarządzanie, prawo, ekonomia, informatyka lub pokrewne.- doświadczenie zawodowe, min. 5 lat, w tym kilkuletni (min. 2-3 lata) staż pracy w obszarze administracji biurowej lub w działach compliance, audytu, zarządzania projektami, ochrony danych osobowych.- szkolenia i certyfikaty: Atutem są ukończone kursy z zakresu ochrony danych osobowych (np. RODO), zarządzania projektami, czy audytów wewnętrznych (np. ISO 9001, ISO/IEC 27001, ISO 22301).- prawo jazdy kat. B.- kompetencje i umiejętności z wybranych obszarówOchrona danych osobowych- znajomość aktualnych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w szczególności RODO oraz ustaw krajowych.- umiejętność wdrażania polityk ochrony danych w organizacji oraz prowadzenia dokumentacji wymaganej prawem.- rozpoznawanie i zgłaszanie naruszeń bezpieczeństwa danych oraz rekomendowanie środków naprawczych.- przeprowadzanie szkoleń dla współpracowników w zakresie ochrony danych osobowych.- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), przygotowywanie raportów i analiz.Prowadzenie projektów- umiejętność planowania, koordynowania i realizacji projektów według ustalonych metodologii.- tworzenie harmonogramów, budżetowanie, alokacja zasobów oraz monitorowanie postępów prac. -zarządzanie projektem oraz komunikacja z pozostałymi członkami zespołu.- identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem projektowym, reagowanie na nieprzewidziane sytuacje.- tworzenie dokumentacji projektowej, raportowanie wyników, organizacja spotkań projektowych.Cechy osobiste- rzetelność, skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania.- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych.- samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów.- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji, zarówno wewnątrz organizacji, jak i z podmiotami zewnętrznymi.- elastyczność i gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.Znajomość narzędzi i technologii- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).- znajomość narzędzi do zarządzania projektami mile widziana- podstawowa wiedza dotycząca bezpieczeństwa IT i narzędzi umożliwiających ochronę danych cyfrowych.Dodatkowe oczekiwania- umiejętność rozmowy z klientem i sprzedaży nowych usług- gotowość do udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych.- świadomość roli ochrony danych i zgodności w funkcjonowaniu całej organizacji.
Miejsce pracy: Bydgoska 90/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać na adres: marek@doering-partnerzy.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »