Kto szuka:
PRO Solution Sp. z o.o.
Stanowisko:
Eksport Manager - w branży wyposażenia wnętrz
Lokalizacja:
Tomaszów Mazowiecki
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Inicjowanie kontaktów z potencjalnymi partnerami biznesowymi za granicą
- Pozyskiwanie i budowanie długoterminowych relacji z klientami zagranicznymi w celu zwiększenia ilości zamówień na produkty
- Tworzenie bazy nowych kontaktów i prowadzenie negocjacji
- Sporządzanie ofert handlowych i dostosowywanie ich do potrzeb klienta
- Udział w targach branżowych, by promować firmę i nasze produkty
- Analizowanie rynku i monitorowanie działań konkurencji
- Raportowanie wyników sprzedażowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum 2-letnie doświadczenie w branży związanej z wyposażeniem wnętrz
- Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych
- Samodzielność, doskonała organizacja pracy i zdolności negocjacyjne
- Gotowość do podróży służbowych oraz prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w ramach kontraktu B2B wraz ze stałym wynagrodzeniem oraz systemem premiowym/prowizyjnym
- Pracę w firmie stawiającej na ciągłe unowocześnianie produktów oraz ich design
- Samodzielność w działaniu i realny wpływ na rozwój firmy
- Pokrycie kosztów wyjazdów zagranicznych
- Współpracę z doświadczonym zespołem i wsparcie Dyrektora Handlowego
- Rozwój kompetencji poprzez udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych
- System szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych
- Imprezy integracyjne
- Premie świąteczne
- Wczasy pod gruszą (premia wakacyjna)
- Dostęp do MyBenefit
- Dodatkowe wyżywienie w dni pracy w biurze
- Płatny urlop w wymiarze 26 dni
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »