Kto szuka:
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Stanowisko:
Pracownik Działu Kas i Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa, al. Jerozolimskie 184
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska:
- Profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta.
- Prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary.
- Prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania utargu.
- Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
- Rejestracja i obsługa reklamacji klientów.
- Rejestrowanie klientów i wydawanie kart MAKRO.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy z klientem.
- Wykształcenie minimum zawodowe.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Dyspozycyjność (praca zmianowa również w porze nocnej i w weekendy).
- Dokładność i rzetelność.
- Mile widziana aktualna książeczka Sanepidu.
Firma oferuje:
- Przyjazną i nieformalną atmosferę pracy.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Wynagrodzenie zawsze na czas.
- System premiowy.
- Rozwój i podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Nauka języka obcego – angielski, niemiecki, hiszpański na platformie e-Tutor.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej.
- Grupowe ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach.
- Zniżki na zakupy w MAKRO.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Okazjonalne kości towarowe.
- Karty sportowo-rekreacyjne (Multisport Plus).
- Parking pracowniczy.
- Dofinansowanie do wypoczynku.
- Nagrody za polecenia pracowników.
- Rozbudowany pakiet szkoleń wdrożeniowych.
- Bogatą ofertę dodatkowych programów szkoleniowych prowadzonych w naszej Akademii Inspiracji (
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »