Kto szuka:
Kronospan Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Social Media Specialist
Lokalizacja:
Szczecinek
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Miejsce pracy: Szczecinek
- Minimum rok doświadczenia w pracy przy mediach społecznościowych;
- Umiejętność tworzenia angażujących treści;
- Znajomość podstawowych programów graficznych w zakresie tworzenia i obróbki prostych materiałów foto, video oraz grafik;
- Umiejętność obsługi platform – Facebook, LinkedIn, Instagram, TikTok, Twitter itp.;
- Znajomość najnowszych trendów w social mediach (działania pracodawców);
- Dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2);
- Zmysł estetyczny i dbałość o szczegóły;
- Kreatywność, otwartość, samodzielność.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Aktywne uczestnictwo w budowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy;
- Przygotowywanie i udostępnianie atrakcyjnych treści w kanałach social media – LinkedIn, Facebook, TikTok, Instagram itp.;
- Współtworzenie kampanii rekrutacyjnych i EB;
- Prowadzenie i zarządzanie profilami firmy – LinkedIn, Facebook, Instagram itp.;
- Monitorowanie mediów i ocena skuteczność prowadzonych działań.
- Planowanie publikacji i egzekwowanie kalendarza social mediów;
- Bliska współpraca z międzynarodowym działem marketingu i zespołem HR;
- Organizacja sesji fotograficznych i filmowych;
- Opracowywanie materiałów graficznych;
- Współpraca z agencjami i partnerami biznesowymi.
Firma oferuje:
- Pracę w międzynarodowej korporacji będącej liderem w swojej branży;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez okresu próbnego lub możliwość podjęcia współpracy B2B albo w innej formie;
- Atrakcyjny system nagród miesięcznych;
- Opiekę mentora podczas procesu onboardingu;
- Rozwój wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych;
- Program poleceń pracowniczych;
- Udział w szkoleniach finansowanych przez pracodawcę.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »