Kto szuka:
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Stanowisko:
Stanowisko ds. przejściowych świadectw płatności (zespół 5/6)
Numer referencyjny:
WZ/IR/86/11/25
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu,
- obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie realizowanego projektu,
- opracowywanie danych finansowych do projektów uchwał i wniosków,
- sporządzanie harmonogramów nakładów i środków,
- udział w nadzorowaniu i uzgadnianiu kwalifikowalności wydatków ponoszonych w ramach projektu, w tym analiza faktur oraz PŚP,
- udział w opracowywaniu raportów końcowych z realizacji projektu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- 4 lata doświadczenia zawodowego, w tym 2 lata na stanowiskach związanych z inwestycjami,
- wiedza zawodowa w zakresie inwestycji,
- znajomość pakietu MS Office oraz programu MS Project,
- umiejętność współpracy,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność ustalania priorytetów i dobra organizacja pracy.
- znajomość systemu SAP na poziomie średnio zaawansowanym.
Firma oferuje:
- Umowa o pracę
- Ulgi na przejazd koleją w Polsce i za granicą
- Opieka medyczna
- Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Karta Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




