Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI BIURA
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1836
Obowiązki:
Obsługa zamówień od klientów i nadzór nad ich realizacją.
Sporządzanie i wysyłanie ofert handlowych.
Utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami.
Tworzenie dokumentów, raportów i analiz.
Zarządzanie sprawami biurowymi oraz nadzór nad terminowością zadań.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- OBSŁUGA KOMPUTERA I PAKIETU MICROSOFT OFFICE
- KOMUNIKATYWNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- KONSEKWENCJA W REALIZACJI CELÓW
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- ZNAJOMOŚĆ PODSTAW KSIĘGOWOŚĆI MILE WIDZIANAUMIEJĘTNOŚĆ LOGICZNEGO I ANALITYCZNEGO MYŚLENIASiedziba firmy mieści się w Kurowie (za C.H. Auchan).Dogodny dojazd autobusem miejskim nr 242 z Placu Kościuszki i Pomorzan.
Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




