Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta z Językiem Holenderskim
Lokalizacja:
Szczecin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów z rynku holenderskiego przez email, w tym zgłoszenia dotyczące RODO.
- Analiza, rozwiązywanie problemów i przetwarzanie zwrotów oraz skarg, z zachowaniem wysokiej jakości interakcji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegłość w językach: holenderski i angielski (poziom C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, analityczne, zdolność do szybkiego pisania (150+ znaków/min) i obsługa komputera.
- Wysoka odporność emocjonalna, cierpliwość i empatia.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (wynagrodzenie: 10 800 PLN brutto/miesiąc).
- Różnorodne moźliwości rozwoju i szkolenia, kompleksowy pakiet świadczeń (zdrowotnych, sportowych, etc.), dni tematyczne i program referencyjny.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?
W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...
Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...
Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...
Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...